Administratief medewerker gezocht

Nieuws

Wij zijn inmiddels met kandidaten in gesprek. U kunt niet meer op deze vacature reageren.

Wie zoeken wij?

Vanwege de groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een gezellige en enthousiaste allround administratief medewerk(st)er voor onze vestigingen in Breda en Bergen op Zoom.

Hij of zij zal bij voorkeur gaan werken op onze locatie in Bergen op Zoom. Van daaruit zal hij of zij de gezinsmanagers en de directie ondersteunen op administratief vlak.

Het betreft een parttime functie voor: 16 – 20 uur, die we voor 1 augustus willen hebben ingevuld.

Wie zijn wij?

De GezinsManager is een ambitieuze jeugdzorgaanbieder in de provincies Zeeland en Noord-Brabant. Vanaf 1 januari 2016 hebben wij een groot cliëntenbestand opgebouwd en hebben we een professioneel netwerk gerealiseerd bestaande uit verschillende gemeentelijke verwijzers, huisartsen, Veilig Thuis, Jeugdbescherming Brabant. Deze verwijzers hebben vertrouwen in de manier waarop de hulpverlening aan gezinnen door De GezinsManager wordt vormgegeven en dit leidt tot een toename van het aantal zorgvragen, uitbreiding van personeel en het openen van meerdere locaties.

Wat verwachten we van jou:

Omdat onze gezinsmanagers veel buiten kantoor werken en bij de gezinnen zijn, zul je in staat moeten zijn om zelfstandig je werkzaamheden uit te kunnen voeren na de inwerkperiode. Op de momenten dat gezinsmanagers op de vestiging zijn wordt daarentegen weer flexibiliteit en collegialiteit verwacht om de verschillende vragen van onze gezinsmanagers te beantwoorden. Je vindt het fijn om je dienstbaar op te stellen naar collega’s, cliënten en netwerkpartners.

Kortom een zelfstandige, flexibele en dienstbare collega die met collega’s voor een fijne werksfeer zorgt op de locaties.

Je werkzaamheden:  

Verzorgen van de cliënten administratie: nieuwe dossiers aanmelden in ons informatiesysteem, beschikkingen en rapportages invoeren in het cliëntdossier. Desgewenst brieven en rapportages opmaken en versturen aan cliënten. Een van de meest voorkomende taken is het verwerken van beschikkingen via de VNG berichten APP en deze volgens een standaardprocedure beantwoorden in- en extern.

Verzamelen en versturen van beleidsinformatie: De inkooporganisaties (Zeeland, West Brabant West – en West Brabant Oost) vragen met regelmaat actuele productiegegevens, cliëntgegevens. Deze informatie dien jij tijdig te verzamelen en te versturen.

Personeelsadministratie taken: vakantiekaarten aanmaken voor collega’s uit jouw regio, (kleine) aanpassingen van contracten, opstellen van contracten voor zzp’ers en onderaannemers die werkzaam zijn voor De GezinsManager.

Team ondersteunende activiteiten: ondersteunen van de Aanmelddienst, het contact onderhouden met netwerkpartners, zzp’ers. De telefonische bereikbaarheid van het team waarnemen, roosters maken en andere ondersteunende taken voor het team.

Wij bieden jou:

  • een contract voor 16 – 20 uur per week, verdeeld over 3 dagen.
  • een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging.
  • Salaris passend binnen de CAO jeugdzorg, inschaling in Schaal 6 ( minimaal 2053,91 en maximaal 2920,07 euro).
  • uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (conform CAO Jeugdzorg), zoals vakantietoeslag en eindejaarsuitkering.
  • Een fijne werkplek met leuke collega’s.

Wij zijn inmiddels met kandidaten in gesprek. U kunt niet meer op deze vacature reageren.

» Nieuws » Administratief medewerker gezocht
Op mei 24, 2019

Comments are closed.

« »