De GezinsManager en De GeluksManager zijn toonaangevende zorgaanbieders in jeugdzorg en GGZ, actief in Noord-Brabant, Zeeland en Limburg. Onze missie is om kinderen, jongeren en gezinnen de best mogelijke zorg te bieden. Vanuit een breed scala aan behandelvormen streven we naar duurzame oplossingen en werken we vanuit betrokkenheid en professionaliteit.

Wegens onze groei en ambitie om continu te blijven innoveren, zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en zelfstandig werkende Assistent Controller die de Financieel Manager van onze organisatie helpt bij het uitvoering van diverse financiële en administratieve taken.

.

ASSISTENT CONTROLLER | Regio Tilburg

(bij De GezinsManager en De GeluksManager) 20-28 uur

 

Wat ga jij doen?

  • Controleren en verwerken van binnenkomende facturen en bankmutaties;
  • Zorgen voor tijdige en volledige declaraties aan de zorginkooporganisaties;
  • Beheren van crediteuren- en debiteurenadministratie;
  • Voorbereiden van de financiële maand-, kwartaal- en jaarafsluiting, waaronder balansspecificaties en periodieke boekingen;
  • Tijdig aanleveren van financiële informatie aan CBS, CIBG, Belastingdienst en overige instanties;
  • Opstellen van ad-hoc rapportages en financiële overzichten op verzoek van het management;
  • Naarmate je je verder ontwikkelt in deze functie, zal je takenpakket geleidelijk uitbreiden en zal je steeds meer verantwoordelijkheid krijgen. Deze rol biedt daarom uitstekende kansen voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

 

Wie zoeken wij?

  • Een afgeronde hbo -opleiding in Finance, Bedrijfseconomie of Accountancy;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Ervaring in de zorgsector is een pré;
  • Goede kennis van Microsoft Office, met name Excel, is vereist;
  • Goede analytische vaardigheden en een oplossingsgerichte instelling;
  • Proactieve houding en in staat om zelfstandig te werken binnen een dynamische organisatie;
  • Kennis van financiële wet- en regelgeving binnen de zorg is een pré.

 

Wat bieden wij?

  • Een contract conform cao-jeugdzorg voor 20-28 uur per week;
  • Een salaris binnen schaal 9 €3.191 – €4.767,- (Fulltime), afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3%
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding;
  • Een uitdagende functie binnen een ambitieuze en groeiende organisatie;
  • Samenwerking met een betrokken en deskundig team;
  • Een werkplek waar je een echte maatschappelijke bijdrage levert;

 

Solliciteren?

Stuur je motivatiebrief en cv uiterlijk 21 februari naar peggy@degezinsmanager.nl

Heb je vragen of wil je meer weten over de functie? Stuur een mail naar rob@degezinsmanager (financieel manager). Hij beantwoordt je vragen of neemt telefonisch contact met je op voor een verdere toelichting.