Wij zijn bereikbaar (ma t/m vr) tussen 8.30 en 17 uur voor: huisartspraktijken, gemeentes, zorgprofessionals en andere verwijzers. Je kunt ons bereiken op onderstaande nummers:

REGIO HART VAN BRABANT | Locatie Tilburg  
013-3030090

REGIO WEST-BRABANT WEST EN ZEELAND | Locatie Bergen op Zoom
085-0202130

REGIO WEST-BRABANT OOST | Locatie Breda
085-0202130

REGIO RIVIERENLAND | Locatie Tilburg  
013-3030090

REGIO MIDDEN- EN ZUID-LIMBURG | Locatie Brunssum en Sittard
046-4363800

Of stuur een mail naar: aanmelddienst@degezinsmanager.nl

Aanmeldformulieren

Aanmeldformulier Toegang en GI

Aanmeldformulier Medisch Domein

Wachttijd per regio (na aanmelding en beschikking)

Regio
Hart van Brabant

 

9
WEKEN

Regio
Rivierenland

 

9
WEKEN

Regio
West-Brabant oost

 

2
WEKEN

Regio West-Brabant west 
en Zeeland

 

2
WEKEN

Regio Midden- en
Zuid-Limburg

 

0
WEKEN

Het belang van juiste
verwijzing in de Jeugdzorg.

De stap naar jeugdzorg is vaak een kritiek moment in het leven van een kind of ouder(s). Een correcte en tijdige verwijzing kan het verschil maken tussen een escalatie van problemen of een kans op herstel en verbetering. Als professionals hebben we de verantwoordelijkheid om deze beslissingen weloverwogen en met de grootst mogelijke zorg te nemen.

Wij helpen je verder.

Wij zijn het eerste aanspreekpunt en heb je vragen of directe ondersteuning nodig, neem dan contact op. Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren of stuur een mail, dan nemen wij contact met je op.

Jeugdzorg regio’s
De GezinsManager

Bergen op Zoom
Regio West-Brabant west
en Zeeland

Breda
Regio West-Brabant oost

Tilburg
Regio Hart van Brabant
Regio Rivierenland

Brunssum en Sittard
Regio Midden- en Zuid-Limburg

Samenwerkingspartners

Praktijk memo
Joost
samendeskundig
ggz wnb
Ikxs zorg

Onze Dienstverlenging voor de weg naar nieuw gezinsgeluk

Onze aanpak zorgt ervoor dat we samen met ouders, kinderen en zorgprofessionals tot oplossingsgerichte stappen komen, die het beste aansluiten bij de situatie. Bekijk in welke diensten De GezinsManager gespecialiseerd is of neem contact met ons op wanneer je een vraag hebt.

Wat kan een cliënt van
De GezinsManager verwachten?

Na de aanmelding zet De GezinsManager samen met de cliënt stappen richting hernieuwd gezinsgeluk. Dit proces omvat diverse fases. Bekijk welke stappen De GezinsManager precies neemt, vanaf de aanmelding tot aan het begeleidingstraject en de eindevaluatie.

Ondersteuning afgestemd op vier specifieke hulpvragen

De dienstverlening van De GezinsManager sluit naadloos aan op de hulpvraag. Omdat wij in maatwerk geloven en elke situatie als uniek beschouwen, voeren onze professionals de dienstverlening uit met de grootst mogelijke zorg. Bekijk de vier hulpvragen.